Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Mittwoch, 16. Oktober 2013

Hösten i Sverige

Hej allihopa :-) Idag vill jag skriva på svenska. Det är också bra för mig för så kan jag förbättra min svenska. Men förlåååt om jag gör några fel, jag lära svenska fortfarande!! ;-)
Så vad kan man skriva? Jag är i Sverige nu för att lära svenska o bor hos en vän. Jag trivs jätte bra med det o det är jättekul att lära känna so många nya kompisar!
Det blir jättekallt nu o på torsdag ska det börja snöa. Jag är redan i julstämning o jag ser fram emot när julmakten börjar i Düsseldorf.
Nästa veckan kommer jag att se min pojkvän i Stockholm igen.. efter nästan 2 månader! Jag tror det blir jättekul o jag saknar honom väldigt mycket.
Sååå den närmaste tiden jag vill göra många bilderna så att ni får en bild av Sverige!

Pusspuss & kram

T.






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen